Algemene Voorwaarden

Wij hanteren wij  de volgende algemene voorwaarden. 

 

1. Inschrijvingen: Bij afname van diensten  zal er bij bepaalde diensten een inschrijf formulier ingevuld  moeten worden met persoonlijke gegevens.  Inschrijvingen bevestigd via mail zijn ook leidend.  Deze wordt ook gezien als een schriftelijke bevestiging. De privé gegevens zijn alleen voor intern gebruik. 

2. Vertrouwelijkheid: Wij zijn gebonden aan beroepsgeheim en zullen alle informatie die tijdens en na de afgenomen diensten niet worden gedeeld. De informatie zal vertrouwelijk worden behandelen. Er  zal geen informatie zonder toestemming gedeeld worden, tenzij wettelijk verplicht.

3. Behandelplan: Af genomen diensten worden in overleg met de cliënt voor aanvang besproken. Dit plan kan doelen, behandelmethoden en geschatte duur van de therapie omvatten. Dit gaat in gezamenlijk overleg. 

4. Verantwoordelijkheid van de cliënt: Cliënten worden gevraagd om nauwkeurige en relevante informatie met betrekking tot hun gezondheid en welzijn met ons te delen indien van toepassing. De afnemer is zelf verantwoordelijk voor de verstrekte informatie. Er kan geen aanspraak of beroep gedaan worden op achterwege gehouden of foutieve informatie. 

5. Betaling en facturering: Vergoedingen van alle afgenomen diensten dienen binnen 7 dagen direct in rekening gebracht en dienen vooraanvang voldaan te zijn,  Dit kan contant, of via bank overschrijving.  Tenzij anders overeengekomen.  Bedrijven betalen 21 % boven het normale tarief. 

6. Annulering: Wordt het consult binnen 24 uur geannuleerd dan wordt het hele consult in rekening gebracht. Voor trainingen, workshops of ceremonies is het termijn 14 dagen voor aanvang van de afgenomen dienst.  

7. Verzuim: Te laat komen of niet komen op de afspraak betekent in regel tot een kortere sessie. En bij het niet komen zal de betaalplicht voor het volledige consult in rekening worden gebracht. 

8. Overige betaling regelingen: Indien de cliënt het verschuldigde bedrag niet binnen de betalingstermijn (7 dagen) heeft voldaan, is de cliënt in verzuim. U ontvangt dan een betalingsherinnering en bij herhaaldelijk niet betalen wordt er overgaan tot het overdragen aan een incassobureau. 

9. Overige bepalingen: Afspraken en bevestigingen van zowel mondeling al schriftelijk zijn bindend. Bij toezegging afname diensten wordt je gewezen op de algemene voorwaarde.  

10. Er wordt geen dossier opgebouwd tijdens de sessies. Ook worden er geen rapportages gemaakt of cliënt informatie bijgehouden. Iedere sessie is losstaand.  

11. Trainingen of workshops: Afgenomen trainingen of workshops dienen uiterlijk 14  dagen voor aanvang van de training of workshop  worden geannuleerd. Er zal administratie kosten in rekening worden gebracht van €100,00. Wordt de binnen de 7 dagen voor aanvang training geannuleerd wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.  Er zal dan wel 1 keer een aanbod komen om op een later tijdstip mee te doen met de training.

12. Eigen verantwoording:  Je bent zelf verantwoordelijk voor het lezen van de voorwaarde.